lördag 30 maj 2015

För 17 år sedan

Det är lätt att minnas vår dag, den 30 maj. Just i år råkar det också vara en lördag precis som för 17 år sedan och skolavslutning i Fagerö. Jag sitter i fönstret och tittar på ungdomarna på terrassen en bit bort som högst antagligen värmer upp inför kvällens fest. Tänk att det var precis när vi var i deras  ålder vi lärde känna varandra. Känns overkligt att vi varit tillsammans mer än halva min livstid och så unga vi var då.
Så mycket vi varit med om och så mycket vi lärt oss med åren. Så mycket vi skapat men ändå så mycket vi har kvar att göra. Lite äldre och lite klokare, men precis lika mycket älskar jag dig nu som då, om inte ännu mera. 

2 kommentarer:

  1. Oj syöta öde tänkt ja först, 17 år, tärt ja insåg att Anders å jag ha vari i lag i 15 år. Ja himmel va tidin a ga fort. Men som sagt myki a man vari me om, men itt sko man vill va ung na mer itt. Klokare ha man vari å tur att vi har så mang år fram för oss än :)
    Tack för nya frillan, stor gillar den. Känns som höve ge 2 kg lättan ;)
    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst rusar den iväg, både på gott och ont. Ja vi skall då verkligen hoppas vi har många år framför oss ännu och tillsammans förstås :D
      Varsågod, så roligt att du är nöjd och glad!

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad