lördag 19 juli 2014

Semesterväxel

Så återförenades vi äntligen hela familjen igen. Sent på tisdagkväll kom de saknade hem igen. Nu har vi njutit av de sista semesterdagarna på hemmaplan tillsammans för på måndag väntar jobbet för Jens igen och jag och barnen får klara oss på egen hand. 
Antibiotikan gjorde sitt och jag blev snabbt bättre och känner mig nu som ny. Nu gäller det att komma ihåg det som varit och försöka undvika samma scenario en gång till.
Tack vare lillebrors många sovpass har även jag hunnit njuta av finvädret och solskenet. Med hjälp av  dagens teknik har vi nu stenkoll på lillebror som befinner sig på insidan huset medan vi andra är ute. En app till två iOS-enheter är allt som behövs för att ha direkt videoövervakning. Cloud Baby Monitor heter den vi använder och finnes här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad