måndag 7 juli 2014

Den rätta dagen D

Tänk hur mycket som hinner hända och förändras på en vecka (för att inte tala om timmar, men det tar vi senare) För exakt en vecka sedan hade jag mina förhoppningar om att redan ha bebis på utsidan. Nu blev det inte så, men istället fyra dagar senare v.39+4 valde han att komma ut. Idag är den "rätta" BF dagen 40+0 och vi har turen att redan vara hemma och nu ha en lillebror med oss. 
Vi fick ok-stämplar båda två igår av barnläkare och barnmorska och fick lämna BB för att installera oss här hemma. Allt har hittills gått bra och systrarna tog (som tur) emot oss med öppna armar.

4 kommentarer:

  1. Njut av bebisbubblan! Härligt med en liten en :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, den här gången tror jag att jag kommer att njuta mer än någonsin :D

      Radera
  2. Tänk så ofattbart egentligen att för en vecka sedan har den lilla befunnit sig på insidan, lire som en främling. Väntar så att få gosa med den lilla, och systrarna förstås :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, det är ganska magiskt egentligen det här livet :)

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad