söndag 13 juli 2014

Saknar

Familjen blev bara mindre och mindre, igår kväll lämnade Saga lillebror och mig för ett dygn med moffa & Bettan på skären. Det har varit väldigt tyst och lugnt här må jag säga. Nästan för lugnt. Är det inte konstigt att det enda man önskar sig ibland är att få vara ensam i LUGN och RO, sedan när man en gång får det är det enda man vill är att alla skall komma hem igen. Jag skall försöka tänka på det här dygnet nästa gång det står rök ut ur mina öron och jag högt för mig själv räknar 1,2,3,4,5...


4 kommentarer:

  1. Men himmel vad söt hon är! Ser så pigg och nöjd ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, det var så spännande och bråttom att få åka iväg med moffa

      Radera
  2. Samma här! Hade huset för mig själv igår kväll + natt och jag blev totalt handlingsförlamad när de åkte. Det var så tyst, och lugnt. Vad var det nu igen som jag tänkt göra "sedan-när-jag-får-vara-själv-hemma"?! Kom inte på en enda sak. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt, man tror att det är 100 saker man skall uträtta under tiden. Men man blir bara handlingsförlamad och tycker det är så tråååkigt.

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad