tisdag 11 januari 2011

Kalabalik

Det här odjuret inom mig håller på att ta knäcken på mig. Först och främst får jag inte sova ifred, det skall bökas och knölas och ha sig nätterna igenom. Sedan protesterar min rygg oftast när jag skall svänga på mig också. Dessutom skall det liggas så förbaskat lågt ner och trycka på blåsan så jag får (läs ÄR TVUNGEN) springa på wc ca varannan timme hela natten. Trots ca 10 h sömn varje natt är jag verkligen inte pigg och utvilad när morgonen kommer. Idag är jag faktiskt vaken och Siri sover, men det hör inte till vanligheterna. Det brukar nog vara hon som är väckarklockan.
Så snälla lilla krabat inne i min mage, lova att du inte stannar alla 40 v. i min mage, du får gärna komma ut innan det så kanske din mor har lite krafter och ork kvar.

1 kommentar:

  1. Hoppas den lilla har vett att sova nätterna då, när den kommit ut! Men bättre vaka med frisk rygg och tom blåsa och gosig baby i famnen ju!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad