torsdag 13 januari 2011

Fråga på

Vi packar ihop och sticker på Vasaresa nr 2 för denna vecka. Idag skall vi besöka bebisar, vänner, kompisar och barn. Sedan inväntar vi sambon och tar honom med hem också. Kanske slinker vi in i någon affär där emellan också.

??FRÅGESTUND??

Eftersom det kommit många nya läsare på sistone tänkte jag starta en frågestund. Är det något ni funderar på, finns det något mer ni vill veta? Både gamla och nya läsare, passa på. Så har jag (förhoppningsvis) många frågor att ta itu med imorgon.


14 kommentarer:

  1. Jag har tänkt fråga hur länge som helst men har alrig tagit mig till.. Men vad har ni för golv i huset och vad tycker ni om det? Vi ska så småningom börja på att renovera lite så tänkte höra mig för vad ni har för åsikter ...;D

    SvaraRadera
  2. Ska ni eller har ni köpt syskonvagn eller hur ser ni på den biten? vi har oxå syskonnära, 05-2008 och 12-2010.

    SvaraRadera
  3. Ja undrar när vi skall få klä opp oss fina och höra kyrkklockor o bröllopsmusik? ;)

    SvaraRadera
  4. Har du redan bestämt dig för hur länge du stannar hemma från jobbet? Kan du tänka dig fler än två barn?

    SvaraRadera
  5. Var någon av dina graviditeter planerade?
    Vill ni ha fler barn i framtiden eller är det enough nu?

    SvaraRadera
  6. Har du jobbar med något annat än frissayrket?:)

    SvaraRadera
  7. 1. Har ni funderat på att gifta er någon gång, när isåfall?
    2. Hur länge har du och din sambo varit tillsammans?
    3. Vad heter din frisörsalong? Jobbar du själv där eller har du någon anställd eller någon på "hyrstol"? Är den helt stängd nu då du är på mammaledigt?

    SvaraRadera
  8. hur gick det till då du och jens träffades och så hade ni en paus hur kom ni tillbaka till varandra? och kommer det att bli tungt att vara ensam med två barn då jens e borta el ska han var ledig något extra nu?

    SvaraRadera
  9. Du verkar alltid ha så mycket energi, även fast du är gravid. Du tar hand om hus och hem (dessutom verkar baka ofta, syr gardiner etc), hinner jobba, träffa vänner och släkt o.s.v. Jag avundas att du orkar va ett "energiknippe" :) Kan du ge nåt bra tips till oss utschasade småbarnsföräldrar??

    SvaraRadera
  10. Berätta nåt om dig själv som du tror de flesta läsare inte redan vet om.

    Om du skulle välja ett annat yrke, vilket skulle det bli?

    Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år? 20 år?

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Ni har förståss inte bott så lång tid i ert hus men jag undrar om ni kommit på några "missar"/nått ni hade gjort annorlunda?(materil/färger osv)När man bott en tid så kommer man ju på sånt som man sen "ångrar" eller tänker på i efterhand att man kunnat lösa på ett annat sätt...

    Själv tycker jag att vi kunnat välja en annan, mer neural färg på badrumsskåpen och så använder vi bastun så väldigt sällan så vi skulle ha gjort ett större badrum med badkar istället...men hade vi gjort det hade jag väl ändå velat ha en bastu :) man vet aldrig ;)

    Ha det bra!
    VeronicaV.

    SvaraRadera
  12. Kör en "antingen eller" jag då.

    Aldrig mer klippa håret eller aldrig mer tvätta det?
    Frisör eller dagistant?
    Godis eller chips?
    Choklad eller vanilj?
    Få ett längre liv eller mera pengar?
    Tapeter eller målade väggar?
    Klara dig utan diskmaskin eller tvättmaskin?
    Inga gardiner eller inga mattor?

    SvaraRadera
  13. var har du din dotter i dagvård ?

    SvaraRadera
  14. Hur många sovrum har ni och hur många m2 är huset?

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad