fredag 14 januari 2011

Ändrade planer

Det är tur att vi inte är sämre än att vi kan ändra våra planer. Vasaresan som skulle vara över dagen igår, blev mitt i allt en två dagars visit. Vi som skulle hämta hem far i huset, är hemma igen UTAN pappa. Han anlände så sent igårkväll till Vasa att vi tyckte det var onödigt att köra hem. Vi checkade in på hotell istället och fick umgås några timmar mera. Det hade vi givetvis inget emot eftersom ombyte förnöjer. Dessutom fick vi ju fortsätta shoppandet och ätandet idag.

Synd att jag inte hade någon kamera med mig, ni får stå ut med en halvdålig telefonbild istället. Siri hugger in på en donut från Arnold.

Nu har vi lugnt och stilla i huset. Siri sitter som klistrad framför en ny Muminfilm. Jag skall passa på att börja besvara era frågor så småningom, håll ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad