onsdag 25 mars 2015

Snöslask och pysseliver

 
Som tur var blev det ingen ny "skidsäsong" och inget skidande i skolan som Siri så önskade. Idag är allt igen ett minne blott och solen skiner från klarblå himmel. Även om temperaturerna är aningen kallare. Mitt i värsta snöslasket och snöföret i måndags åkte jag lite söderut medan flickorna var på klubben. Rättare sagt till Dagsmark och DP tarra.
Nu har jag fyllt vårt pysselförråd med dekorplast (vet inte om just det här kallas det men ändamålet är det samma) så det räcker och blir över gissar jag. Nu är bara frågan vilket projekt skall jag börja med.  Jag har ett förhoppningsvis riktigt roligt projekt till flickornas rum i planerna och det är till det jag behövde de fyra stora rullarna längst bak. Synd bara att tiden inte riktigt vill räcka till alla mina planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad