lördag 8 december 2012

Pulkaproblem

Av bilderna att döma skulle man kunna tro att vår fredag förmiddag var gemytlig, det var den inte. Jag trodde jag skulle piggna i (efter jobb och för lite sömn) av en promenad via affären, men med facit i hand blev jag bara tröttare. Det var ganska tungt att dra två stycken pulkor med full last. Ibland skrek Siri och skulle dra Saga, ibland skrek Saga och skulle dras av mamma, ibland skrek båda och skulle ur pulkorna, ibland skrek Siri och skulle dras av Saga...ja ni fattar poängen. Det tog oss två timmar att gå de ynka kilometrarna till affären och hem igen. Hem gick det lite bättre för i affären köpte vi glass (!?) och båda två satt som ljus i sina pulkor den stunden det tog att äta upp glassen. Men jag får trösta mig med att det var ett ordentligt bra träningspass i alla fall, om inte det trevligaste.

2 kommentarer:

  1. O så hann ni ti Farmor Daga o såg ja :):)
    Sussi W

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, vi tog en snabbrunda in via henne också, när vi nu endå gick förbi :D

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad