fredag 29 juni 2012

Den finaste av Sagor


Saga blev för en vecka sedan 1 år och 4 månader. Brukar alltid försöka skriva ner lite info varje månad. Det är så roligt att bläddra tillbaka och läsa sedan. Just nu brinner inte blogglågan riktigt hårt, men jag hoppas den tar liv igen och att jag fortsätter notera ett tag till. För det som finns noterat här är verkligen guldvärt, tror knappast jag noterat lika flitigt om jag inte haft den här lilla hålan på nätet.

Över till Sagan...inte så stora förändringar sedan senaste månadsnoteringen. Pratet har inte utvecklats desto mera, ganska samma ordförråd som sist. Klättar lika flitigt och faller lika ofta som förr. Älskar sin storasyster Diddi, även om hon inte alltid får vara med på alla lekar och ibland blir ganska illa behandlad. Har börjat sova mindre dagtid, sällan blir det mer än 2,5 h timme. Men det resulterade också i lite bättre nätter. Äter också lite bättre, men skulle nog fortsättningsvis helst leva på mjölk, kakor, russin och godis...hmm. Härmar allt och alla, suger in så mycket info det bara går och försöker sig på allt och önskar hon vore lika duktig som sin storasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad