fredag 27 januari 2012

Vakna Diddi


Det blev ombytta roller, Siri somnade och Saga vaknade. Lillsparven var lite fundersam när hon kom in  och ingen välkomstkommite´ mötte henne. Efter en stund fick hon syn på sin sovande syster och sken upp som en sol. Diddi, Diddi

Nu skall vi hacka grönsaker, steka kött och sedan invänta far i huset. För fredag=tacosfrossa

Har jag förresten sagt hur mycket jag tycker om mitt nya objektiv, Canon 50mm f/ 1,8 II?
 Jag älskar det, det var som att komma till en ny värld. Den här bilden är tagen med det och inte ett dugg redigerad.

2 kommentarer:

  1. ja det var värkligen en fin bild och klar , men jag tycker att du alltid har så klara bilder på bloggen å fina,
    Bra kamera eller bra fotograf du har som tar bilder ;)
    föresten vilken kamera har du skulle själv behöva en ny p.g.a att min NIKON har lagt av startar men bilder går det ei att ta.
    // anna-lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Jag tycker det är så roligt att fotografera och ju mera bilder man tar desto mera vill man lära sig.
      Jag har en Canon EOS 1000D. Väldigt enkel och bra och inte i den dyraste prisklassen.

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad