lördag 8 oktober 2011

En liten utfärd

Efter Sagas och mitt morgondopp (babysim) packade vi ihop familjen, (glömde kameran) och åkte norrut till stora staden.
Siri och Jens provkörde en bil, jag och Saga premiärbesökte Suvikirppis*.

Siri och Jens besökte den mest ombloggade lekparken, jag och Saga shoppade* i Stenhaga. Otroligt bra fördelning tycker jag. Sedan kunde vi faktiskt samsas och äta alla fyra på samma ställe, runt samma matbord. 

*fyndade lite smått och gott, men inga guldfynd. Rent och fräscht ställe som säkert kommer att få besök av mig igen. 
**hämtade ut Liberolådan från Lindex, köpte en jacka, mössa och tights åt Siri och två par byxor åt mig själv.

2 kommentarer:

  1. Går förbi den lekparken flera gånger varje vecka, och bara längtar till då det är dags att ta den i besittning :)

    Fanns säkert allt man behöver i Stenhaga nu då åxå HM flyttat dit

    SvaraRadera
  2. var ligger dendär fina lekparken?Inne i Vasa?

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad