tisdag 11 oktober 2011

Dagens fyra punkter


Lättnad -Saga tog fram sitt gamla goda humör igen. Tanden lyser ännu med sin frånvaro, vi har säkert mera att vänta ännu
Roligaste - Siri är så stolt över att kunna säga R så nu går hon runt och säger rrrr mest hela tiden. Byter också ibland ut L mot R som t.ex flickor-frickor, blå-brå. Inte så lätt att veta om det skall vara R eller L eftersom allt var L för någon vecka sedan.
Konstaterande -Jag har redan blivit som jag inte skulle bli. Åka och handla mitt i rusningen* (både trafiken och i affären) Varför göra det just då, när man har heela dagen till sitt förfogande. Precis så gör pensionärerna och jag tydligen.
Spänning - Kakan till kaffet är bakad och vi väntar bloggbesök imorgon. Vi har aldrig träffats och pratat IRL, men i morgon kommer hon hit med sina tvillingar. Det är lite spännande.

*jaja...vi bor på landet..men ni som är härifrån vet den där 16.20 rusningen i trafiken.

3 kommentarer:

  1. Det är jättespännande, men skall bli kul :)
    Ses snart!

    SvaraRadera
  2. Hur lärde hon sig säga r, kom det bara av sig själv? Har en kille på just fyllda 4 som jag gärna skulle vilja att skulle lära sig så småningom... Gillar att läsa din blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Janna- Det kom nog bara av sig själv mitt i allt.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad