torsdag 26 mars 2009

Tävling

Min besöksräknare har slagit 10000, vilket betyder 10000 unika besökare sedan starten i oktober. Det som från början var meningen att bli ett litet kryp in för mina nära och kära en bit bort har nu blivit större och större. Jag hälsar alla nya och gamla läsare välkomna. Ni får fortfarande väldigt gärna lämna kommentarer här, det blir jag glad av.

För att fira mina 10000 kommer här en liten tävling:

Vinn en svart spöket Laban filt från Klippans Yllefabrik (100% bomullschenille, storlek 70x90 cm) Underbart mjuk och fin filt av otroligt hög kvalité.

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar här under med ditt namn.

Lycka till!

(Tävlingen pågår t.o.m fredag 3.4 kl 21.00)


Jag tackar IoB butiken för den fina vinsten.
Har du inte turen på din sida och vill ha en filt finns dom att köpas hos IoB butiken. De har en massa fina saker så gå in på deras sida och klicka hem det du behöver.

29 kommentarer:

  1. Oj en sån fin filt vill vi nog gärna vinna, skulle sitta fint här i sjukstugan men en sån!

    SvaraRadera
  2. Oj vad passar inte bättre än en filt när man bor i en kall håla?! ;)

    SvaraRadera
  3. med hopp om att jens ska dra mitt namn denna gång måste jag ju lämna en kommentar:D

    SvaraRadera
  4. En fin filt skulle man inte tacka nej till =)

    SvaraRadera
  5. vilken fin filt:)
    vi har nogtillräckligt medfiltar nu förtillfället..
    men de kan ju alltid va bra att ha en extra, så vi är också med och tävlar om denna :)

    SvaraRadera
  6. här vill vi å självklart va me å tävel=) å grattis till jubileum;)

    SvaraRadera
  7. Vilken fin filt.. Är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  8. klart man vill va meed! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken fin filt! :) Jag vill också vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  10. Jag o vill va me!

    SvaraRadera
  11. Jag anmäler mig också som deltagare i tävlingen. :)

    SvaraRadera
  12. Vad roligt med tävlingar=)
    Den mysiga filten vill vi också vinna!

    SvaraRadera
  13. Jag vill också vara med :)

    SvaraRadera
  14. Jag vill åxå tävla!! Å grattis till dej för "framgång" med bloggen! Den e verkligen jättefin å jag läser den varje dag!! Ha det så bra å hälsa familjen! :) Mickel

    SvaraRadera
  15. Mommo vill också delta i tävlingen! Skulle vara bra att ha hos oss när Siri kommer :) Nu måste det va jättelätt att ha henne att sova över :)

    Hoppas på tur! För Siris skull!

    SvaraRadera
  16. Nu när charmtrollen Adam och Siri sover som stockar om nätterna, skulle det passa bra med en skön och fin filt att bre över dem...

    SvaraRadera
  17. En sån filt skulle också passa bra hos oss så vi vill gärna delta i utlottningen!

    Samtidigt tackar jag för trevlig läsning om livet med er lilla skrutt:o)

    SvaraRadera
  18. Jag vill också vara med och tävla. Och hoppas naturligtvis på vinst även denna gång ;)

    SvaraRadera
  19. första gången jag kikar in hit, hittade hit via en annan blogg. Och jag vill ju förstås ha en så fin filt!

    SvaraRadera
  20. Jaa, en varm filt kan man ju alltid behöva. Att den dessutom är jättefin skadar ju inte alls ifall man skulle ha turen på sin sida ;)

    SvaraRadera
  21. Jag å vill vinn, superfin!

    SvaraRadera
  22. fin filt, vill gärna va med å tävla=)

    SvaraRadera
  23. I´m happy. För en gångs skull kan jag också kommentera då jag ser ordverifieringen. Det händer inte ofta...

    Jag vill också vara med förstås!

    SvaraRadera
  24. Yes,här ska man ju såklart va me ;) Filten var jättefin!

    SvaraRadera
  25. Jag vill också vara med och tävla om dendär fina filten :)

    Veronica V.

    SvaraRadera
  26. En sån filt vill Herr Skruttenplutt ha =)

    SvaraRadera
  27. En sådan fin filt vill vi nog gärna ha!

    SvaraRadera
  28. Vill gärna vinna denna fina filt!!

    SvaraRadera
  29. Vill gärna vara med i utlottningen!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad