lördag 14 mars 2009

Lördag

Helg igen, och den inleder vi i vanlig ordning med babysim. Pappan har åkt till Vasa på kurs så vi måste spendera hela dagen på egen hand.

Natten har igen varit BEDRÖVLIG. Nu börjar det kännas riktigt svart. Men Jens påstod inatt att det är jag som väcker henne. Jag sover så oroligt (har gjort hela tiden), vrider, vänder och skruvar på mig konstant. Dessutom har jag ett duntäcke som prasslar ganska ordentligt så det är inte omöjligt. Nästa steg är att flytta henne i eget rum. Siris första besök i simhallen, 3 månader gammal

1 kommentar:

  1. här har vi samma problem .. de e jag som väcker Victoria :P men ja pratar/går i sömnen så de e int riktit samma sak :) längtar tills vi får vinden klar å får flytta Victoria i eget rum .. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad