lördag 7 mars 2009

Nattens sömnschema

Inatt har vi klarat oss ganska fint. Siri somnade 20.30 i egen säng i vanlig ordning. Vaknade 03.15 somnade om nästan genast utan det minsta gråt eller motstånd. Följande gång vi vaknade var klockan 04.45, samma sak igen. Somnade om utan större gråt och låt. Vi somnade igen och vaknade klockan 06.00 Nu var fröken pigg och glad och stod i sängen och tittade på oss. Vi tog över henne i vår säng, hämtade en flaska välling och somnade om till 07.00. Det börjar kännas som om det blir lite bättre tycker jag. Vi hoppas på ännu mera framsteg inatt.

Nu skall vi så småningom packa ihop och ta oss till simhallen. Tror vi tar en morgonpromenad idag, det ser ut att bli härligt väder. Ikväll blir det förlovningsfest för min del, pappan stannar hemma och nattar och tar hand om Siri. Vi vill inte "ge bort henne" nu då vi kämpar med sovandet. Vi vill verkligen ha ordning på det nu!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Ny spännande tävling hos mig:

    http://uj76.blogspot.com/2009/03/moonkids-tavling-hos-tant.html

    Ha en jättebra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej kusin!

    Hoppas allt ar bra!!! Plutten vaxer o gror - hoppas ni far iordning sovandet! Jag har utmannat dig till sju sanningar om dig sjalv... sa kanske sju om dig o sju Siri :)

    Ha en trevlig helg! Kram Cecilia

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad