onsdag 16 mars 2011

Sockerstrejk

För att kanske (förhoppningsvis) skynda på proceduren bli-kvitt-alla-graviditetskilon kom jag på ideén att hålla tillbaka lite på allt sött. Det var den sämsta ideén jag kommit på. Jag har aldrig varit så snål på godis, bullar och kakor som jag varit de senaste dagarna. I helgen vankas det kalas och jag misstänker min sockerdos kommer att stiga till den vanliga nivån på bara ett par dagar. Men fint att plåga sig ett par dagar i alla fall. Kanske jag fortsätter strejken nästan vecka, om jag fortfarande är i livet.

1 kommentar:

  1. Lycka till!Hoppas et har betär diciplin en mieg.Jieg bra en stånd fö mieg,åt melon iställe fö kakor tå it e jieg ti hald tibax namäir.fast e je ju bäre en massa fruktsockär i he tå iställe....

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad