lördag 19 mars 2011

Födelsedag 1/2

Bild tagen av syster, julen 2010

Idag är det min dag och den firar jag med att städa, hurraaa. Vi inleder kalasandet ikväll med matgäster och fortsätter med kaffegäster imorgon, därför måste ju huset vara i skick. 
Siri undrade igår vad jag önskar mig i födelsedagpresent och mitt svar var, snälla barn som sover gott...bra svar va!? Hittills har det gått bra, jag fick sovmorgon till 07.45, då vaknade stora S och lilla s vaknade kl 09.00 (hon hade ju givetvis varit vaken 3 ggr för mat på natten) Jag håller mina tummar för sambon som är ute på "vift" idag, kan hända jag får en riktigt bra present när han återvänder hem.

6 kommentarer:

  1. Stort grattis bästaste Jessica!
    / Michaela

    SvaraRadera
  2. STOOORT grattis till bästaste systeri ysteri! Vi e snart på kommande ;)

    SvaraRadera
  3. stor kram till dej vännen...hoppas ni får en fin kalashelg, kram

    SvaraRadera
  4. kanske en nya bil ??

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagarna!!

    SvaraRadera
  6. TILYKKE Jessica. Håber du har fået en god og uforglemmelig dag. Det ser ud som alt går godt, følger godt med på "din" side. Siri, som vi fik nogle gode øjeblikke med i sommars, er det stor samtals emne her hjemme, når vi læser hvordan det går. "kvan je hon dååå" :-) Håber vi også snart kan møde den lille ny. Hils alle omkring dig. Hilsen moster

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad