lördag 19 mars 2011

Lugnet efter stormen

Vi har kalasat, ätit och druckit. Presentpapper ligger utefter golvet och min städning tidigare idag känns lite onödig. Men trevligt har vi haft, jag och Siri tackar alla gäster för en trevlig kväll och fina presenter.
Passligt till detta firande tog mitt bildutrymme slut på bloggen, detta måste åtgärdas annars förblir det bildlöst.

Tänk för tre år sedan den här tiden låg jag på BB och var helt ovetandes om vad som komma skulle. En liten kamp mitt i natten och mot morgonsidan fick vi träffa vårt förstfödda dotter. Tre fina år med Siri prupp har passerat i rekordfart.

2 kommentarer:

  1. å ja har ingen aning hu hitche ska slut å kva e jie fö na som ska buri hiend :) Grattis Siri

    SvaraRadera
  2. grattis siri å jessica!!! 1 år äldre då...=) å hälsa lilla sada (som arvid skulle sagt =) )/åsa

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad