måndag 25 maj 2009

Som ny & nytt

Siri har återfått matlusten. Nu slinker allt ner i vanlig mängd och ordning igen. Tänk att det skall ta mer än en vecka att komma igen efter en magsjuka. Nu hoppas jag vi slipper det där eländet i mååånga år (hoppas kan man ju alltid)
Idag har utemöblemanget fått sig en omgång med träolja. Detta behövdes verkligen, för ifjol orkade jag inte engagera mig i det projektet. De fick duga som de var. Som vanligt straffar det sig i slutändan att hoppa över saker och ting.

FöreSå här kunde jag verkligen inte ställa fram dem på terassen

Tänk vad lite träolja kan göra susen

Efter

Nu skall jag göra dottern sällskap på övervåningen. Fadern i huset jobbar hårt för att försörja sin lilla familj och återvänder inte till hemmet innan morgonkväll

1 kommentar:

  1. Vilken skillnad!! Fin färg... kanske man kunde olja vår veranda med samma färg... Du får nog bereda dej på allt elände i sjukdomsväg de här första åren, till på köpet då hon börjar på dagis. Tror vi var sjuka de fyra första nyåren, och magflunssan har nog inte hoppat över oss något år heller... ;O)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad