tisdag 12 maj 2009

Huset är på plats

Skämt å sido. Baracken är på plats, nyrenoverad och fin. Jag trodde inte mina ögon när Jens visade mig baracken på dess ursprungliga plats och orenoverad. Denna skall vi placera på tomten som byggnadsförråd, hävde han ur sig. Aldrig i världen var mitt svar. Man jag fick ge med mig (som med så mycket annat) och nu står den på tomten och väntar på sällskap. Den blev helt ok i alla fall med tanke på hur den såg ut innan.
Vi närmar oss en lösning på husfrågan. Imorgon skall vi sätta namnen på pappret. Då är det klart, hurra vad jag är glad!


3 kommentarer:

  1. Grattis!!!!!!!!!! Vi satte just våra vackra namn på simons-pappret!!! :D :D HURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se.... Lycka till!!!

    SvaraRadera
  3. Men altså jessica, ja tycker nu it att du ska va så krävande nu! Räcker nu inte det där lilla söta röda huset åt er?! ;) Det är ju så gullit där uppe vid skogskanten! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad