söndag 24 maj 2009

Händelserik helg

Fullt program + strålande solsken = ingen aktiv blogg

Hela lördagen var jag ut på J´s möhippa. 16 h ute på vift, var inte det lättaste för en ovan festare. Trött som bara den när man stupade i säng kl 02.30 inatt. Otroligt rolig dag i vilket fall som helst, strålande solsken och ett härligt tjejgäng.

Solskenet fortsatte idag, det fick bli en massa uteaktiviteter idag också. Som tex husbilsstädning och gräsklippning Efter 2 dagar i solen börjar min näsa få lite färg. Tyvärr är den inte solbrun, snarare morotsröd
Siri sitter och väntar på att få ge sig iväg med husbilen. Tyvärr tror jag inte vi kommer att hinna med så många resor i sommar.

2 kommentarer:

  1. vems möhippa om man får fråga ? :P

    SvaraRadera
  2. Om jag visste vem som frågar kanske jag skulle svara :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad