tisdag 16 februari 2016

Den dagen på året

Det är såna här dagar som man blir extra påmind om hur snabbt tiden går. Det känns verkligen inte som att ett år har passerat nu igen och det var åter dags för den årliga "plantsättardagen" i pappas växthus. Det samma vanliga gänget, den samma traditionella köttsoppan och fastlagsbullarna. De minsta hade dagisdag och Siri hade skoldag vilket betyder att jag fick arbeta ifred. Det har inte hänt ofta de senaste åren. (Har jag inte varit gravid har jag ammat någon eller så har det varit någon på rymmen i gångarna) Men Siri var mycket noga med att hämtas direkt efter skolan, hon ville förstås också vara med på den för henne lika viktiga dagen. 
Så här har det sett ut de senaste sex åren, inte så konstigt att det är lika viktigt för henne. Hon är ju uppväxt med det här lika mycket som mig.
2015 2014 2013 2012 2011 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad