söndag 9 augusti 2015

Tävlingsdags

Inlägget är i samarbete med namnlappar.se 


Som plåster på såren efter bloggkoman och passligt tills dagis- och skolstart kör vi en liten tävling. För x-antal många år sedan vann jag en uppsättning klassiska namnlappar på Evas blogg från Filur. De har hängt med under årens lopp i kläder och på diverse prylar och jag har verkligen varit nöjd med dem. Men i och med att de står i Siris namn och de snart är slut behöver vi mera och jag beställde en ny uppsättning från Filur. Jag fick dem här om dagen och de blev så fina. Den här gången testade jag deras strykfria namnlappar. Hoppas de håller lika bra som de ser ut också. (bra att ha alla barnen på samma bokstav så fick det bli S. efternamn + telefonnummer den här gången så passar de alla)

Nu har även en av er chansen att vinna en valfri uppsättning namnlappar från Filur. Det finns en massa olika motiv, färger och typsnitt att välja mellan. Man får själv designa sina lappar precis som man vill ha dem.

Lämna en kommentar här under vem som skulle behöva en uppsättning namnlappar. Har du dagis eller skolbarn, kanske vill du ge dem i gåva åt någon eller kanske du vill ha dem till dig själv och märka dina egna saker med!? Ni har en vecka på er och vinnaren lottas fram söndag 16.8 kl 21.00 Lycka till!

54 kommentarer:

  1. Noah skulle absolut behöva egna namnlappar. I vintras hade han ett par stickasockor med namnlappen Sebbe! Hållbara stickasockor i alla fall.... :)

    SvaraRadera
  2. Här skulle vi behöva testa namnlappar istället för att använda penna (som inte hålls värst bra). Håller tummarna att jag vinner :)

    malin.manninen@multi.fi

    SvaraRadera
  3. Vi har testat dessa filur namnlappar tidigare och varit nöjd med dem.Men nu börjar lapparna vara slut så det skulle sitta fint med en ny uppsättning av dem. / Sofia.Ö

    SvaraRadera
  4. Hej! Vi vill ha namnlappar!! /Elis o Mikaela

    SvaraRadera
  5. Vi är gärna med och tävlar om namnlappar. Får man t.o.m. namnat sockor /Johanna R

    SvaraRadera
  6. Bra tävling! Jag är gärna med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  7. Det skulle passa utmärkt åt oss eftersom vi snart börjar dagisinskolning nu o sonen ha inte varit i dagis förut så vi behöver såna då! :-)
    / Johanna S

    SvaraRadera
  8. Jag som pysslar skulle gärna ha en logga :) //Ida

    SvaraRadera
  9. Vi behöver åt Tilda...=) så nu håller jag tummarna att vi har lite tur=)

    SvaraRadera
  10. Lukas behöver namnlappar. Hoppas vi vinner

    SvaraRadera
  11. Jag är oxå med och tävlar. Har haft namnlappar åt den äldre killen, men det harmar mej då jag inte satte bara efternamnet på dom utan både för- & efternamn.

    SvaraRadera
  12. har länge sökt efter namnlappar att märka barnens kläder med men varit tveksam varifrån man tro sku beställ. / Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. så JA. Jag vill vara med i tävlingen.

      Radera
  13. Jess, he vill vi vinn! Fröknarna A och E behöver få sina kläder tydligare märkta.

    SvaraRadera
  14. Behöver!! Så nu håller vi tummar och tår!! �� /Marina

    SvaraRadera
  15. Vi är också med och tävlar! A:s lappar börjar vara på slutrakan så det skulle passa bra!!

    Jessica

    SvaraRadera
  16. Skulle verkligen passa bra nu när dagis startar igen 😀 håller tummarna!

    SvaraRadera
  17. Victoria börjar skolan imorgon,å de e ju alltid bra att ha namn på kläderna så självklart e vi med!

    SvaraRadera
  18. Ja, gärna skulle man vinna sådana!Har sökt märkpennan hela kvällen för att få A´s skolkläder märkta...men den verkar vara spårlöst försvunnen...

    SvaraRadera
  19. Namnlappar behövs verkligen! Med och tävlar och hoppas på vinst.. :) / Camilla

    SvaraRadera
  20. Jag är med och tävlar. Melina behöver också få sina kläder märkta! :)

    SvaraRadera
  21. Vi är gärna med i tävlingen! Maria&Isac

    SvaraRadera
  22. Vår stora 2-åring som med skräckblandad förtjusning (mest skräck från.min sida ��) börjar dagis imorgon skulle vara i stort behov av namnmärkning av... Jaa, allt! Vore trevligt med något roligare än den vanliga tråkiga märkpennan ��

    SvaraRadera
  23. Vill gärna vara med och tävla. Min son börjar i dagvård och till hans kläder skulle behövas namnlappar. H. EmmaH

    SvaraRadera
  24. Va bra, Tilda och jag är med och tävlar. Dessa behövs inför förskolestart. Hälsn. Åsa o. Tilda

    SvaraRadera
  25. Jag är också med och hoppas på tur! Ett nytt dagisår väntar för vår fyraåring och namnlappar i kläderna skulle vara toppen!

    SvaraRadera
  26. Almas kläder behöver märkas.

    SvaraRadera
  27. Sista året på dagis för dottern och mycket ska igen märkas.

    SvaraRadera
  28. Vi är gärna med och tävlar! Dottern börja dagis denna vecka och inga namn har vi på kläderna ännu! :)

    SvaraRadera
  29. JAG, eller VI, jag och Fredrik. Vi är VÄRDELÖSA på att namnmärka Elliots kläder, och dessutom är vi annars rätt tankspridda och disträ av oss, så vi skulle VERKLIGEN behöva detta. Vi kan behöva namnlappar ibland så att vi kommer ihåg vad vår pojke heter..... :D :D Vi kan säga att det är Fredrik som är med i tävlingen. Hälsningar, Ica :)

    SvaraRadera
  30. Jag är med, skulle ge till min bästa väns barn :)

    SvaraRadera
  31. Vill också va med i utlottningen, skulle behöva dem till dagis och förskola! H. Johanna

    SvaraRadera
  32. Med å tävlar☺️ //madde

    SvaraRadera
  33. Är gärna med och tävlar 😊

    SvaraRadera
  34. Har dom här åt storasyster Olivia, men nu e det dax för Felicia att börja dagis. Vill vinna!! ��

    SvaraRadera
  35. Vi behöver också namnlappar!:)

    SvaraRadera
  36. Vill gärna delta! Här behövs det nog namnlappar till barnen :)

    SvaraRadera
  37. Alva kommer att behöva namnlappar inför dagisstarten, så vi är gärna med i utlottningen! :)

    SvaraRadera
  38. Vi är också med, tror våra barn går till historien som de med sämst märkta kläder ;)

    SvaraRadera
  39. Vi behöver också till Ludvig å Alex

    SvaraRadera
  40. Jaa, eftersom T e vårt första barn e dehär med namnlappar något nytt för oss. Eftersom vi har en del aktiviteter, kusiner och en pappa som ska va hemma med T men har noll koll på vilka klöder som är hans sku ju namnlappar med telefonnummer va ypperligt! Vi e gärna med å tävlar ☺️

    SvaraRadera
  41. vi behöver också :)

    SvaraRadera
  42. Jag vill gärna vara med och tävla även om Miranda inte börjar dagis ännu :)

    SvaraRadera
  43. Vår lilla fröken behöver namnlappar för att få allt märkt till dagis, strykfritt låter dessutom som om det skulle passa far i huset också ;)

    SvaraRadera
  44. Namnlappar behövs nog i vårt hem också, väldigt dålig på att namna kläderna
    Sofia Österberg

    SvaraRadera
  45. Vår dagisfröken behöver nog namnlappar så jag vill delta i tävlingen och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  46. Vi skulle behöva namnlappar till lillen som böri dagis och storasyster i förskolan. / Fia. S

    SvaraRadera
  47. Vi behöver inför minstingens dagisstart om 2 veckor.

    SvaraRadera
  48. Vi behöver inför dagisstarten i september!

    SvaraRadera
  49. Vi skulle också ha nytta av namnlappar :)
    H. Cecilia Ö.

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar, så kanske det blir bättring på klädmärkarfronten!
    Stina B

    SvaraRadera
  51. Arvid börjar på dagis nästa vecka så en upplaga namnlappar vore perfekt! Så nu håller vi tummar o tår att vi vinner! :) // Annika B

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad