torsdag 13 augusti 2015

I böckernas värld

Den första skolveckan är redan snart slut. Det har gått riktigt bra och det är med iver och glada steg vi gått iväg till skolan. Läxor har vi fått bekanta oss med och nya skolböcker dyker upp i ryggsäcken varje dag. Så en annan sak jag fått bekanta mig med är inplastningen av böcker. Det har jag verkligen ingenting emot, jag tycker faktiskt att det är ganska roligt. Så länge det inte kommer bubblor emellan, för det om något får mig att bli irriterad.
När den lilla biten jag hade hemma färdigt tog slut införskaffade jag en ny rulle och numera är bubblorna ett minne blott. M.E.C paksu laatu från Halpa-Halli, det är dagens tips till alla er andra plastande föräldrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad