måndag 24 november 2014

DIY julgran

Visst blev det så att snöflingorna som täckte marken igår är ett minne blott idag. Vilken tur att jag hann fotografera och tänk att korten är t.o.m. beställda. Ibland förvånas jag lite över mig själv, jag brukar ALLTID vara ute sista minuten. Nåja, de är inte skickade ännu.

Förra veckan påbörjade jag ett litet projekt igen, en julgran av den allergivänliga sorten. Nej den skall inte ersätta plastgranen, men det är tänkt att den kanske ska fyllas med kuvert och ett och annat litet paket så småningom. Kan även kallas paketkalender. Givetvis har jag min händige pappa att tacka ännu en gång. 
Lite belysning och ett antal spikar ännu så förklarar jag den redo och hoppas någon (högst troligen jag) fixar kuverten och paketen också så småningom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad