måndag 16 juni 2014

Favoritpaj

Idag hade vi eftersnack och kaffedejt med den nyblivna frun, den andra tärnan och toastmadamen. Ventilerade helgens händelser och upplevelser. Jag passade på och bjöd på lite gott till kaffet och valde ut en av mina enklaste favoriter. 
Egentligen har jag många favoriter när det kommer till hembakade sötsaker och dit hör egentligen allt med kondenserad mjölk som ingrediens. Framför allt Banoffeepaj och Daimcheesecake med toffeesås.  En annan favorit är Ananaspaj. Men den här tiden på året när det finns rabarber i trädgårdarna och smakar ypperligt gott med vaniljglass är den här pajen en av mina absoluta favoriter. Det är på inget sätt något nytt, har delat med mig av receptet många gånger förr tror jag. Men det är fortfarande lika gott, testa om ni ännu inte gjort det. Här finns det
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad