onsdag 3 oktober 2012

Vad är det för dag idag?

Jag har blivit lite råddig* och har svårt att veta vilken dag det är när vi vaknar. Är det klubbdag? Är vi lediga? Skall jag jobba? Är Jens ledig? Är det söndag eller är det en helt vanlig onsdag. Efter lite funderande imorse kom jag sist och slutligen fram till att det är onsdag och vi är lediga. Jens jobbar och ikväll är det dags för Petras föreläsning. Har läst goda ord från gårkvällens föreläsning i Smedsby både här och där, så förhoppningarna är höga.

(jag beskyller mitt jobb lite...ibland har jag ledigt och helg mitt in i veckan, ibland jobbar jag hela helgen och tror att det är vardag. Nu är jag ledig en vecka och kommer ha konstant helg i 8 dagar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad