måndag 21 maj 2012

Ny vecka, nya tag

Vi ställer om oss till vardag igen efter en fin helg. Farfar har åkt hem och vi är nu en fyra personers familj igen. Nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta itu med de tråkiga vardagssysslorna igen. Men de väntar säkert, solen lyser och flickorna har tjatat om lekparken sedan vi slog upp ögonen så nu går vi ut istället.

Så här passligt i Eurovisionstider känner jag mig lite som Loreen i håret. En lugg som hänger i ögonen och resten hänger och flänger. Borde jag kanske ta itu med kalufsen!?

2 kommentarer:

  1. Jag går i hårtankar också just nu, farligt! Mats har räddat mig flera gånger från att göra ångerframkallande klipp. Här i huset ska det bara odlas :) men vad ska du få för nytt då? En uppljusning kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet faktiskt inte. Har lite lust med lite allt möjligt. Jag tror Jens börjar protestera om jag talar om uppljusning, han vill jag skall vara svart!?!

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad