måndag 28 maj 2012

En helg

Facebook statusar och blogginlägg om solsken och sommargöra. Här har helgen mest gått åt i arbetets tecken. Jag har inte spenderat mera tid utomhus än vad det har tagit mig att gå från dörr till dörr.
 Jag hann se de 15 sista minuterna av lördagens Eurovisionsfinal. Jag tycker som de flesta andra att rätt låt vann och väntar med spänning på nästa år och Eurovision i Sverige. Igår hann jag också spendera lite tid med syster & Bene som var "hemma" över helgen. I övrigt känns det mest som jag befunnit mig på jobbet eller i bilen till eller från jobbet. Timmarna jag varit hemma har jag försökt sova och ta igen mig.
Nu skall jag ta igen tiden med mina barn. Synd att solen lyser med sin frånvaro, jag tänkte nämligen försöka rasta Siri idag som haft utegångsförbud sedan i torsdags. (pga. pollen, inget annat ifall nu någon kom på andra tankar)

Ljusa fina sommarnätter, låt aldrig mörkret ta oss igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad