måndag 5 december 2011

En liten roadtrip


Nej jag skall inte flytta, det är nu äntligen dags för bloggfesten. Jag hoppas jag har allt nerpackat och inte glömt något dödsviktigt (heh, vad nu det skulle vara...lösnaglar??) För nu drar vi till Helsingfors. Det skall bli så roligt och så spännande. Tyvärr kommer ni inte ha få ha lika roligt, för datorn lämnar jag hemma. Och som den otrendiga bloggare jag är äger jag ingen "internetuppkoppladtelefon" och kan därför inte liveblogga. Ni får helt enkelt vänta tills jag är hemma igen. Ciao!

3 kommentarer:

  1. Ha så kul!!!
    Ser fram emot rapport :)

    SvaraRadera
  2. Synd att jag inte kan komma med, men hoppas ni får riktigt riktigt roligt. Party on!

    SvaraRadera
  3. Strandviksvillan- Tack, det hade vi.

    Jeanette- Verkligen synd, men vi hade kul i alla fall ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad