söndag 25 september 2011

Stjärnor

Som bekant har jag en viss förkärlek för stjärnor. Avunden var stor när jag såg dessa handukshängare hemma hos vännen M. De var inte köpta långt borta* och jag rusade till och köpte likadana. De fanns med olika namn färdigt påtryckta, men alla våra namn fanns givetvis inte. Jag köpte utan tryck och nu har duktiga Vivan målat på våra namn. Jag vågar påstå att jag har de finaste handukshängarna av alla. 
Tack Maria för tipset och tack Vivan för texten.

*tro det eller ej men de finns faktiskt att köpas på den där trafikbutiken som har första bokstäverna i alfabetet till namn.



5 kommentarer:

  1. Njaee, no e de fina men våra hjärtan e nog snäppet finare ;)
    De är oxå gjorda av Vivan :)
    /Michaela

    SvaraRadera
  2. nu har jag försökt googla och googla, men hittar inga sådana där "krokar". heter de handdukskrokar, eller har de annat namn på förpackningen?:)

    SvaraRadera
  3. Malin-Googla "johan tähtinipsu" så borde du hitta det du söker :D

    SvaraRadera
  4. Jag fattar inte :-) Vart har du köpt dessa? Svara gärna på min mail! theresela@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad