måndag 19 september 2011

Lite spänning en regning måndagkväll

Saga somnade i min famn strax efter 18 ikväll. Jag for på Piloxing till kl 19 och hon sov vidare på soffan. Jag kom hem 20.30, Saga vaknade (hade alltså sovit 2½h) och Siri snarkade gott från en annan soffa (sov 1½) Hmm...tror ni någon av fröknarna vill sova då jag vill sova ikväll? Tror ni någon av dem kommer sova hela natten? Tror ni jag vill stiga upp när fröknarna imorgon bitti är pigga? Mer spännande än så blir det inte...

Edit tisdagsmorgon: Förbereder man sig på det värsta kan det bara bli bättre. Saga somnade kl 22 och sov till 7.30, med en matpaus kl 06. Siri somnade med mig kl 23 och sov till 08. Tydligen var det trötta flickor som krävde mycket sömn igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad