fredag 5 augusti 2011

Manduca

Jag har länge var sugen på en ny bärsele eller sjal till Saga. Vi har fått låna en BabyBjörn åt både Siri och Saga, men användningstiden har varit så kort i.o.m att man bara kan bära frampå och det blir snabbt tungt att bära så. En sjal tror jag är för omständig och invecklad för mig och den lämnar att ligga. Men via Kakkakaffe har jag fått upp ögonen för Manducan som ser väldigt praktisk och händig ut. Har sökt en begagnad lite här och där en tid, men igår slog jag till och beställde en helt ny, en röd fin sak. Eftersom de har högt andrahandsvärde får man nästan betala det samma för en ny. Jag väl sälja den vidare när den inte används längre. Nu väntar jag som barnen på julafton, i början på nästa vecka borde den vara här.

1 kommentar:

  1. Åh, an e ju super! Jag tycker bäst om att bär på höften, ha it fått a ti funk rektit på ryggin, men ska vel måst prov igen nu tå Elliot e lete störr!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad