söndag 31 juli 2011

Bara ett litet konstaterande (i brist på annat)

Jag vaknar till med ett ryck och känner att jag tom hunnit dregla ner kudden lite. Jag somnade visst när jag nattade storasyster. Jag blir lite stressad av situationen när jag ser att klockan hunnit slå halv 22.30, dit for den söndagskvällen och jag som hade en del jag tänkt göra. Det viktigaste var att betala ett par räkningar som nått sin förfallodatum och jag sätter mig vid datorn för att i alla fall få det uträttat innan jag drar mig tillbaka till sängen. Jag konstaterar kallt, efter att ha kastat ett öga på datorns kalender att det är den sista juli idag. Imorgon byter vi blad i kalendern och välkomnar augusti...det känns det lite skrämmande att det redan är augusti (och sommaren tyvärr snart är förbi). 




Bara för att Takida är ett av dom bättre banden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad