måndag 2 maj 2011

Gääsp

Idag hade mina underbara flickor väckning strax efter 06. Man kan ju inte annat än tycka om dom när den ena ligger bredvid i sängen och smailar med hela ansikten och den andra sjunger, skrattar och hoppar upp och ner som en gummiboll i sängen. Det tycks bara vara jag som inte vaknat på rätt fot idag. Vi har sedan ett par veckor tagit bort Siris dagsvila för att få henne tidigare i säng på kvällarna...idag kommer den att återupptas. Vi skall sova ett par timmar alla 3, annars kommer jag inte att få se morgondagen.

2 kommentarer:

  1. Här vaknar hela bunten alltid kl. 6! Så man får se till att komma i säng någon gång själv också.

    SvaraRadera
  2. Siri har egentligen gjort det också, det är nu senaste året egentligen som hon lärt sig sova lite längre på morgonen. Så nu när man är bortskämd med barn som sover till 8 känns det olidligt tidigt att ta morgon kl 06. Men nu har vi vilat och jag har hunnit vara på ett gympass så nu är vi alla pigga och glada igen :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad