tisdag 30 juni 2009

Glassmonster

Jag sitter och njuter med en kopp kaffe och vaniljglass med jordgubbar. Det är sommar det. Jag måste passa på medan Siri sover, hon skulle föräta sig på min portion annars. Hon har blivit ett riktigt kak och glassmonster. Det är väl inte så konstigt egentligen med tanke på vad hennes föräldrar gräver i sig. Vi måste dock sluta med det i hennes närvaro. Hon går upp i molekyler om hon inte får smaka och äta allt vad vi stoppar i oss. Jag bevar dessutom för att tanterna på rådgivningen skall börja härja snart. Men vi borstar i alla fall hennes tänder varje dag (nästan)

1 kommentar:

  1. Hmm...kanske Isac skulle kunna komma och äta upp sig lite då till er, just pga att rdg-tantorna ska få SLUTA härja på oss?! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad