fredag 5 juni 2009

Dag1

Nu sitter jag med fötterna uppkastade på soffbordet, tar en klunk av min kalla Golden Cap och väntar att Talang 2009 skall börja. Siri sover äntligen efter 30 minuters krigande. Hon har verkligen inte haft lust att sova idag. Vi har bråkat över detta fleeera gånger idag.
Fadern var bara hem och åt snabbt som bara den ikväll efter jobbet och tog tag i jobb nr2.
Grävmaskinen har gått varm hela dagen på tomten. Det ser snarare ut som ett slagfält nu än en bostadstomt. Men det lär skall göra det först i, säger de som vet ;)
Nu skall det köras grus som den ikväll och så fortsätter grävandet imorgonbitti.
Jag har serverat måltid nr 1 av 5...usch....som tack för det får jag sitta allena och dricka cider (inte så illa egentligen)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att det går bättre med sovandet idag! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad