måndag 9 februari 2009

Vardag


Nu är vi ensamma hemma igen, efter att Jens varit ledig en hel vecka. Imorse var det min tur då igen att stiga upp med skrotungen 06.30, zZzZzZ, jobbigt. Fast jag gick och sova tidigt var jag ändå jättetrött. Har blivit så bortskämd hela veckan att sova lite längre, Jens har snällt stigit upp med Siri varje dag. Lyxigt värre kan man säga. Nu skall vi hoppa i kläderna och gå ut och gå. Siri håller på att riva hela huset (och ta död på mig) Jag hoppas pappan kommer hem tidigt ikväll.
Förövrigt har jag redan tagit bort 5 bajsblöjor idag.

7 kommentarer:

  1. He no jobbit me tidiga myönar.. V. vaknar runt 6 alla myönar å he no tongt.. :S

    SvaraRadera
  2. Kikar tillbaka... välkommen åter:D

    SvaraRadera
  3. jo, 06.30 är det väckning här nu också!! :(

    SvaraRadera
  4. Men hon ser ju åtminstone jätteglad ut...;O)

    SvaraRadera
  5. Hehehe...busunge! Tu får stjeck nier on ti Kuggom en vik elå två! =)

    SvaraRadera
  6. Näää vad ska hon i Kuggom??? Bättre hon kommer till Laholm...

    SvaraRadera
  7. Yes, visst är det najs med skit i stora mängder!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad