torsdag 12 februari 2009

Tjohoo

Nu sitter jag som en uppspänd fjäder och väntar på morgondagen. Skall ta bussen till vasastaden imorgonbitti, och fara på shopping....jipppiii. Om jag vill får jag givetvis följa med Jens 05.20, men nej tack jag tar bussen lite senare. Bilen får jag ta hem sen eftersom lastbilen skall hem också. Smart va!?! Det skall bli så skönt att få en hel dag själv, med shopping och cafébesök med vasaflickorna. Mamma är ledig imorgon och får vara barnvakt heeela dagen. För jag antar att jag inte hinner hem innan mörkret faller. (Om jag inte får riktigt stor längtan efter Siri då förståss) Nu skall jag krypa till kojs och skriva handelslistan inför morgondagen (hoppas far i huset har tjock plånbok ;) )
Gonatt!

6 kommentarer:

  1. oj vilken PERFEKT dag!! Du ska ha det jättekul!! :)

    SvaraRadera
  2. lämnar ett litet fotspår :) har deltagit i tävlingar via din sida. Kul!

    SvaraRadera
  3. ooh häärliga tider! Att få Ladd Mamma-batterie fäilar it na...

    SvaraRadera
  4. Kanske vi hinner träff Siri ikväll tå :)

    SvaraRadera
  5. Å NU väntar ja bara på en uppdatering av va e slutligen blev shoppa=) helst bildbevis å;)

    SvaraRadera
  6. Det kan no säkert va skönt å hälsosamt med lite egen tid ibland åxå..å va e inte bättre än en dag med shopping å fika med goda vänner :)

    Ha en rikti bra vändag!

    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad