torsdag 19 februari 2009

Surt

Vi fortsätter i samma negativa klang ett tag till. Nu har både jag och Siri blivit förkylda, igen. Därav Siris dåliga humör igår. Inatt har vi nog inte sovit många timmar i sträck kan jag säga. Det har varit ett evigt pipande och gnällande. Som har fortsatt nu även på morgonen. Ingenting är roligt, jo om man får riva sönder lite tidningar och äta papper. Kan hända hela tidningsbunten är uppäten ikväll känns det som. Vad som helst bara jag får lite lugn och ro. Hoppas ni tycker lite synd om oss i alla fall ;)

6 kommentarer:

  1. Ja tycker no riktit synd om er! Sjölv känder ja å att ja buri var lite förkyld. Siri väit tydligen int om on ska skratt elå gråt på bildin :) Ha de bra! Röck opp er! Våren e på kommande...snart!

    SvaraRadera
  2. ja tycker jätte synd om Siri(å morsan)...stackaren!!!

    SvaraRadera
  3. Synd att ni inte kunde komma på träffen idag...:( Hoppas att ni båda kryar på er snart. När lilleman var sjuk nu senast kokade jag havtornskräm åt honom och jag tror faktiskt att det hjälpte...

    SvaraRadera
  4. Ja tycker åxå jätte synd om er. Hoppas ni kryar på er snart!!

    SvaraRadera
  5. Stackaren som a vari sjuk igen, vi tänker no åp är å... :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad