fredag 19 december 2008

Utmaning

Fick en utmaning för en tid sen som jag inte gjort ännu. Bäst att ta itu med den nu innan jag glömmer bort.
Utmaningen fick jag av MammatillVictoria.
Berätta 7 saker om dig själv alldagliga som knasiga.
Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag har ENORM beslutsångest. Har svårt att bestämma om jag skall köpa rött eller silverband till granen, S eller M på blusen, Flora eller Lätta, Rågbröd eller semlor, rosor eller tulpaner...Och när jag väl gjort valet, blev det förståss fel...

2. Har blivit rädd för hundar på äldre dar. Dock inte små hundar utan dom som är modell större.

3. Lider av emetofobi. Livrädd för att spy eller att se eller höra andra spy. (Har hittils gått väldigt bra med skrutten)

4. Tycker att jag har världens största fötter stl 41. Mina skor ser ut som skidor.

5. Har alltid flera projekt på gång. Har dock lite svårt att avsluta dem. Tiden och tålamodet räcker inte alltid till.

6. Är väldigt väldigt envis. Både på gott och ont.

7. Önskar för allt i världen att vi får en VIT jul i år.

Jag utmanar:

Anna och Emmas Äventyr

Livet hos Mossi

Jensan

Moster Ulla

3 kommentarer:

  1. Ojojojo, ska jag nu berätta alla dåliga sidor eller ska jag ta dom bra???? Dom förvirrande har du ju redan läst om på bloggen:)

    TACK för det söta julkortet som kom idag. Hälsa alla så gott...

    SvaraRadera
  2. hmm...betyder det att du är rädd för Oliver?! :)

    SvaraRadera
  3. Nä itt Oliver, han e ju så snäll så :) Men andra i Olivers storlek jaa...

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad