torsdag 23 oktober 2008

Mörkrädd

Har alltid haft en tendens att vara lite mörkrädd. Men nu har det gått överstyr och blivit ännu värre. Jag är säker på att Laihela mannen är här och tittar på mig då jag sover. Uscha då. Det är nästan så att jag bjuder in honom till på köpet. Igår förmiddag då vi skulle ut hittade jag inte nycklarna, letatde och letade men inga nycklar. Men eftersom jag var inne i huset måste de finnas på insidan...trodde jag...i dörren på utsidan hängde de så vackert. Gjorde inte direkt någon nytta att ha dörren låst och nycklarna på utsidan...klant...
Snart kanske tjuven från Korsnäs hittar hit också, HJÄLP...

1 kommentar:

  1. Nycklar hängades i dörren är ett ganska vanligt hemma hos oss, jag är expert på det. Så du är inte ensam! Man blir lite tankspridd när man har mycket att tänka på.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad