måndag 20 oktober 2008

Måndagkväll

Det stormar ute och är riktigt kusligt. Siri sover och jag sitter helt alena och tittar på tv. Har ni föresten sett Färjan, riktigt fjantigt program. Så komiskt att man bara måste titta på det.
Senare ikväll har Prison Break säsongstart. Äntligen. Synd bara att det börjar först kl 23. Kan hända jag sover då redan. Inte är man van att vara uppe den tiden.

Jens har varit borta snart 2 dygn och vi saknar honom redan. Inte alls kul att vara ensam hemma. Vi har ju ingen att vänta hem till kvällen nu. Ingen att koka mat åt, ingen som svarar på mina frågor (Siri och jag har inte hittat nått gemensamt kommunikationssätt ännu), ingen kvällsskötare, ingen att mysa med i soffan...

I brist på annat får jag nöja mig med titta på den här killen...inte så illa det heller för den delen ;)

1 kommentar:

  1. Ååh, e så tråkit att va ömsand! :S Hoppas dagan gar fort bare... Men hande killen fäila ju it na heller! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad