måndag 7 september 2015

Håller tummarna

Sommaren 2015 måste vara den sommar som alla upplevt lite olika. En del klagar på vädret och påstår att det är den sämsta och kallaste sommaren i manna minne. En del, liksom jag anser att det varit en riktigt okej sommar i alla fall. Stor del av min åsikt bygger säkerligen på att jag varit ledig största delen av sommaren och faktiskt kunnat njuta av de dagar som levererat sol och varma temperaturer. Jag hade som tur inte bara fyra lediga veckor i juni, för dem som hade den oturen kan jag allt förstå att det känns som sommaren varit väldigt kall.
Men än är det inte slut och hoppet ute, nu håller vi tummarna att hösten levererar ordentligt. Speciellt mycket håller vi våra tummar för den kommande helgen. Vi har nämligen fått den äran att gå på bröllop och gifta bort en barndomsvän på lördag. Jag har tillsammans med en annan kompis fått den äran att hålla i trådarna för festen. Dessutom skall jag förstås få göra bruden och tärnorna fina i håret också dagen till ära. 
Så här såg det ut för ett par veckor sedan på stranden där vigseln och festen kommer hållas på lördag. Vi hoppas på samma solsken och utsikt över havet, minus de simmande barnen så förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad