torsdag 24 september 2015

Ett nytt försök

Det var lite onödigt att skriva "på banan igen" här i början på september, för det om något tycks jag verkligen inte vara. Nog så där i verkliga livet och på riktigt men den här bloggen lider nog stooor nöd för tillfället. Men jag ger mig inte, jag fortsätter kämpa i lite motvind och hoppas det släpper snart. Har jag bloggat och skrivit om vår vardag i snart sju år (!) kan jag nog inte ge mig och kasta in handduken så här lätt. Jag kämpar vidare och ger er här den senaste veckan i instagramformat.
Kort sammanfattat i text. Vi har jobbat, vi har skolat in på dagis och vi har gått i skolan och lagat läxor. Helt vanlig vardag. Den senaste helgen däremot var lite utöver det vanliga, vi fick nämligen besök av barnens faster och kusin Elis från Sverige. Dessutom hade vi också moster och Bene på hemmplan, samt mina kusiner på besök en dag.
Höjdpunkten förra veckan förutom alla besökare var nog ändå att cykelvägen/trottoaren längs vår väg äntligen påbörjades. Nu har vi en intressant rutt att gå varje morgon med grävmaskiner och lastbilar som samsas om utrymme tillsammans med alla bilar. Signar gillar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad