tisdag 12 mars 2013

ZzZzZzZ

Jag tänkte försöka fokusera på det positiva istället för det negativa. Men just idag, just nu har jag svårt. Vi har nämligen en liten fröken som har fått för sig att det är tidigt man skall vakna. Det har säkerligen att göra med ljuset, för hon har verkligen inte varit morgonpigg tidigare. Detta resulterar ju givetvis i att vi vaknar hela bunten, eftersom vi alla sover i samma rum. Imorse var det väckning 06.30, och det är enligt mig allt för tidigt. För Siri, som oftast inte vilar middag är det alldeles för tidigt och resulterar i trött och gnälligt barn. Att mamman också är trött gör ju inte det hela bättre precis. Men nu börjar klockan vara slagen för dagen och det är dags att gå till klubben. Det positiva i kråksången är ju att dagen blir lite längre om man börjar det tidigare. Men just idag, när jag inte får äta eller dricka annat än vatten (pga av blodprov och njurgranskning) skulle jag helst av allt sovit en stund längre. Aldrig förr har jag saknat kaffe och en smörgås så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad