tisdag 5 mars 2013

Färgglada lurar


I väntan på bar asfalt, torra grusvägar och sena sommarkvällar runt spånbanan med telefonen och bra musik som enda sällskap, har jag mina lurar färdigt pyntade i färglada färger. Det enda som behövs är några nabbipärlor och en liten sax. Lite tålamod skadar inte heller förstås. Sedan klipper man ett jack i pärlorna och pillar på dem med hjälp av saxen. Klart.

Ide´n tog jag från en av mina favoriter i kategorin pysselbloggar, Craft and Creativity.
Andra fina bloggar inom samma kategori som är bra att ta till innedagar som denna är Diy or die, PysselbolagetPastill och Pysselproffsen

1 kommentar:

  1. Oj det där såg roligt ut!!Nåt jag skulle kunna testa, tack för tipset! Vet dock inte hur bra det gör sig när man har såna här stora lurar som jag har, såna där små hålls inte i mina öron. :(

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad