onsdag 8 februari 2012

Det blev ingen vanlig onsdag


Jag har hört om barn som mitt i allt stiger upp och börjar gå. Från och med idag kan jag också berätta en sådan historia. Det började med att fröken Saga Alice ställde sig upp, utan stöd några gånger (vilket hon inte gjort tidigare) Sedan mitt i allt tog hon några steg framåt. Sådär bara mitt i allt på vardagsrumsgolvet. Jag blev så chockad och paff, men jag hann mitt i extasen ta fram videokameran och få några steg på film. Sedan fortsatte övandet ikväll och hon visade också sin far sina nya färdigheter. 
Hurra hurra, alla klappar händerna!

12 kommentarer:

  1. Jag trodde sånt bara förekom på internet! Herregud! Så sjukt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag vet. Jag blev så paff och exalterad...ni skulle dö om ni hörde hur jag låter på filmen

      Radera
  2. Va kul!!!
    Duktiga Saga :)
    /Michaela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu just är det kul ja...men sedan när hon staplar runt överallt önskar jag säkert att hon satt stilla ;)

      Radera
  3. Jippiii! Kul! :)
    Så spännande det blir framöver!
    Heja Saga!!
    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man säga...iof har hon ju redan krupit runt som blixten och kommit åt överallt...men nog blir det en helt ny nivå nu när hon börjar stapla runt :D

      Radera
  4. jeiii, duktiga Saga=) fullt ös nu alltså;) hör av er då de passar för er nästa vecka så vi vet...

    SvaraRadera
  5. Ja hon var duktig för stunden. Igår och idag har vi inte sett en endaste tendens till att försöka gå.
    Det ser ut som det blir dåligt ännu nästa vecka. Schemat börjar vara fullt redan :/ Jag ringer så får vi fundera ut något. Trevlig helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad