lördag 18 december 2010

Här har ni Mimmi


En kär familjemedlem som nuförtiden är med överallt. Jag har länge förundrats över att Siri aldrig haft något favoritkramdjur, snuttetrasa eller annan favorit som hängt med hela tiden. Men nu är det Mimmi som gäller. De senaste månaderna har de varit oskiljaktiga, bara dagis hon är ledig från.


Likaså Mimmis filt och tuttflaska, de är också alltid med. Och grymma öde om vi inte hittar den ena eller andra. Och stackars lilla Mimmi som inte får ha några kläder. Jag brukar förbarma mig ibland och klä på henne, men lika snabbt kommer de av igen. Den som lever får se hur länge deras kärlek håller i sig.

1 kommentar:

  1. Så lika våra döttrar är.. tycker de nästan varje gång jag är in och läser här.. Dottern är 2 år 2 mån och har inte heller haft något favorit kramdjur eller snuttetrasa.. dockan hänger med överallt och ingen kläder får hon ha på sig :) hon ska också bli storasyster, redan nu i december.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad